3/2021

Obstarávateľ
  • Názov: Univerzitná nemocnica Bratislava
  • IČO: 31813861
Úspešný uchádzač
  • Názov:
  • IČO:
  • Adresa:
  • Celková suma:0,00 €
Informácie o zákazke
  • Číslo obstarávania: 3/2021
  • Predmet: Generálna oprava skrutkového kompresora Alup SCK a príslušenstva,pre oddelenie OCS Nemocnica Ružinov
  • Opis predmetu zákazky:-generálna oprava skrutkového bloku-kompresného stupňa
    -dodanie a montáž,výmena klinových remeňov
    -oprava elektromotora
    -dodanie,výmena oleja v kompresore/olej do skrutkových kompresorov/minerálny
    -dodanie a montáž výmena vložka filtra /max.prev.hodnoty:množstvo vzduchu 70m3/h.,0,01 mikrónov/trieda 1/.,tlak 16 bar,teplota okollia 25°C.,vstup 100°C - 1 ks
    -dodanie a montáž výmena vložka filtra /max.prev.hodnoty:množstvo vzduchu 180m3/h.,0,01 mikrónov /trieda 1/tlak 16 bar,teplota okolia 25°C.,vstup 100°C - 1 ks
    -dodanie a montáž výmena vložka filtra /max.prev.hodnoty:množstvo vzduchu 70m3/h.,0,01 mikrónov /trieda 2/., tlak 16 bar,teplota okolia 25°C.,vstup 100°C -1ks
    -dodanie a montáž,výmena sada filtrov pre separátor oleja -1 ks
    -dodanie a montáž, servisná sada kompresora ALUP SCK po 8000 mth/výmena termostat, MPV ventil,elektromagnetický ventil,rýchlospojky,hadičky,silenbloky,vzduchový a olejový filter, separátor
    -odskúšanie,uvedenie do prevádzky
    -realizácia všetkých súvisiacich prác a dodávok na komplet
  • Typ: Zákazka s nízkou hodnotou
  • Poznámka: Za účelom relavantného stanovenia ponuky,je potrebná a odporúča sa obhliadka miesta plenenia.
    Ohliadka je možná v ktorýkoľvek deň medzi 8.00-14.00 hod..Dátum a čas dbhliadky je nevyhnutné si vopred dohodnúť so zodpovednou osobou.
    Osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky a špecifikácie predmetu zákazky je zamestnanec oddelenia prevádzky a správy Nemocnice Ružinov,p.Tibor Zalubel /e-mail:zalubel@ru.unb.sk,tel.č.: +421 905691275/.
    Miestom plnenia je Univerzitná Nemocnica Bratislava,Nemocnica Ružinov,Ružinovská 6,Bratislava.
    Termín plnenia sa vyžaduje v lehote najneskoršie do 10 dní od uzavretia zmluvy,resp.doručenia záväznej písomnej objednávky.
    Jediným kritériom vyhodnotenia predložených cenových ponúk je cena za predmet zákazky uvedená v EUR s DPH.S autorom najvýhodnejšej ponuky /s najnižšou ponukovou cenou,ktorý spĺňa všetky požiadavky kladné na predmet zákazky a podmienky účasti vo verejnom obstarávaní/ bude uzavretá zmluva-doručená záväzná písomná objednávka.
    Cenovú ponuku predložte elektronicky na adresu:zalubel@ru.unb.sk v lehote najneskoršie do 23.4.2021 do 15.00 hod.miestneho času. Súčasťou predloženej ponuky musí byť doklad o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu a čestné vyhlásenie, že Vám nebol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a zároveň predložte čestné vyhlásenie, že nemáte evidované nedoplatky vymáhané výkonom rozhodnutia týkajúceho sa sociálneho,zdravotného a nemocenského poistenia a daňovej povinnosti. Preukázanie uvedených skutočnosti, môže uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedených Úradom pre verejné obstarávanie,predložením dokladu o zápise.
  • Dátum zverejnenia:20.04.2021
Termíny
  • Predloženia ponuky: 23.04.2021
  • Otvárania ponúk - ostatné:
  • Otvárania ponúk - kritéria:
Tlačiť